HTML

Nyugis hét

2013.07.20. 18:32 dr.feketeleves

Sziasztok! A héten nem történt semmi különleges, de azért most sem unatkoztam. A vendégek továbbra is leginkább családok 2-3 generációval, sok gyerekkel. A homokvár építő képességemet már felfejlesztettem oda, hogy nem csak várat, de már teknősbékát, kígyót és kutyát is tudtam építeni.

Csütörtök este illően elbúcsúztattuk a kedvenc társaságunkat (60 év körüli pár és a jó fej társaság, akit maguk köré gyűjtöttek a nyaraláson) és megünnepeltük az egyik animátor szülinapját, egy kis piálással egy 12 fős asztaltársasággal.

Pénteken már jól kezdődött a „6 napos munkahét”. A „Live Music” előadása a szokásosnál is szarabbul sikerült. Annyira menők voltak, hogy mikrofon és hangpróba nélkül vágtak bele a koncertjükbe. Ennek az eredménye recsegés, sípolás és tömeges elvonulás lett. Nem volt meglepő, hogy nem maradtak sokan, ahhoz képest, hogy az előző este ülőhelyet sem lehetett találni a varázsló produkcióján. A zenei repertoár amúgy nem változott meg annak ellenére, hogy már kétszer elmondtuk nekik, hogy ne altatózenével kezdjék a show-t. A zene is olyan szinten katasztrofális volt, hogy nem volt arcom felkérni a vendéget táncolni, de végül azért sikerült találnom egy elviselhetőbb cha-chá-t. Este észrevettem, hogy a magyar csajok mennek a parkoló felé, úgyhogy kiderítettem, hogy bulizni készülnek és még be is pofátlankodtam hozzájuk. Kb. 45 percet utaztam egy olyan sofőr mögött, akinek 1 éve van jogsija, de leginkább robogóval jár (végül teljesen normálisan oda, sőt még vissza is jutottunk). Egy tengerparti szórakozóhelyen voltunk, ahol olyan tömegnyomor volt, hogy fél óra volt kikérni egy italt. Sok volt a görög fiatal, úgyhogy leginkább görög bulizós zenék mentek, amire a görögök bepunnyadtak, mi meg próbáltuk felvenni a zene ritmusát, de nem sok sikerrel. Leszólítottam egy görög lányt, akivel a bemutatkozásig jutottunk, de a nyelvtudás hiányában abba maradt a kommunikáció. Volt egy másik lány, akivel megismerkedtem, de mikor ott hagytam a társaságot 5 percre, totál leült a hangulat, aztán hamarjában meg is léptek a helyről. Végül olyan negyed 6 körül sikerült visszakeverednünk a szállásra, amikor a magyar csajokat sikerült leszedni a görög pasikról.

A hét végén a 3 tenorból már csak 2-en jelentek meg. A hangzás nem volt ugyan olyan, viszont még így is jó volt a műsor. A következő műsorra már elvileg egy hölggyel fognak érkezni, viszont új plakátot még mindig nem kaptunk, tehát ez valószínű ilyen kis meglepetés lesz a vendégeknek. A vasárnapi táncolós lányok műsora alatt megtanultam egy új kártyajátékot az osztrákokkal, akik azóta szívesen fogadnak és már kérdés nélkül hozzák ki nekem az italomat. Amúgy egy 8 fős társaságról van szó (kiscsaládi kör), akik a két hét alatt csak kártyáztak és a strandon lógatták a lábukat. Találkoztam egy másik nagyobb osztrák családdal is. A nagypapa, nagymamával 11 éve jár a hotelbe, mindig nagyobb társasággal. Teszik ezt még az után is, hogy egyik évben túlfoglalás miatt át akarták őket dobni egy másik hotelbe, de persze ezt a vendégek nem hagyták annyiban. Mesélték, hogy az elején sokkal kisebb volt a szálloda, 2 animátor dolgozott és az Operaház fantomját játszottak el esti műsorként. Nagyobb változás azóta történt, mióta a tulajdonjogot németek szerezték meg.

Kedden meglátogatott minket az animátor cég vezetője. Előző napon bejelentették, hogy nem szeretnék kifizetni nekem az utazásom költségeit Kos és Corfu között. Ez egyébként kb. 150 eurót jelent, de végül simán kifizette nekem az egész összeget. Megtudtuk, hogy azért van folyton teltház most a Görögöknél, mert Egyiptomban is, meg a törökönél is labilis a helyzet, szóval a vendégeknek fontosabb a biztonság.A főnök megnézte a „Mix” show-t, amit mi prezentáltunk (táncból és comedyből állt). Teljesen meg volt vele elégedve, egyetlen darabon javítana egy kicsit, de amúgy meggyőződött róla, hogy tényleg nem miattunk vannak lepontozva az esti műsorok. Kaptunk munkaruhát is tőle, úgyhogy végre van egy darab s-es pólóm is, a 2 L-es póló mellé, szóval legalább most heti két napig valahogy ki fogok nézni munka közben is.

A szerdai beach partyra kitaláltuk, hogy megpróbálunk egy szerelmespáros játékkal bemelegíteni, meg felterelni az embereket a tánctérre. Ez ilyen naranccsal táncolós, ölelkezős lufipukkasztós és hasonló mókás játékokból áll. A második játéknál már elkezdett nyavalyogni a manager, hogy miért nem táncolnak az emberek, szóval hamarabb a végére értünk. Azt legalább sikerült összehozni a játékkal, hogy idősebbek is beálljanak velünk táncolni. Annyiból jó volt, hogy a főmanager volt az ügyeletes a műsorért, hogy a visszapakolásnál a bárosok is arrébb raktak egy pár asztalt, sőt a kertészt is visszahívattuk az éjszaka közepén, annak ellenére, hogy azt mondta, hogy semmit nem fog segíteni nekünk. A party után találtunk egy társaságot, akik ivós kártyázós játékot játszottak, úgyhogy beálltunk hozzájuk. 18 év körüli angolok voltak, akikkel én végül hajnal 5-ig iszogattam. Idő közben csatlakozott hozzánk 2 holland lány, akik a strandon táboroztak le éjszakára egy nagyobb csapattal. Minden évben jönnek ide 6 hetes kis turázgatásra, ahhoz képest, hogy még 18 évesek sem múltak el, már második otthonnak tartják Corfu-t. A román kollegám kezeskedett az italról a beach bár raktárjából, amiből szerintem előbb utóbb nagyon nagy gebasz lesz, mivel a bárosok még azt is tudják szám szerint, hogy egy este miből hány üveget adnak ki. A srác múltkor említette, hogy 2 hét alatt több mint 20 üveg italt lopott ki. Amúgy reggelre annyira kicsaptam magam, hogy még 3 óra alvás után is szédültem. A reggeli helyrerántott annyira, hogy kibírjam az autó utat Corfu városig, ahol találtunk egy fodrászt. Jó görög mentalitással végzett 2 és egy félig kész fejjel kb. 2 óra alatt. Amúgy a hajvágás 7-15 euró környékén van errefelé, mi egy 12 eurós megoldást fogtunk ki. Ez alatt a 2 óra alatt legalább rendbejöttem annyira, hogy már nem szédültem, sőt már cigire is rámertem gyújtani. Ez után beültünk egy kávézóba, ahol a román srác ismét produkálta magát. Már a fodrásztól is úgy jött el, hogy felvették egymást facebook-on ismerősnek, a kávézóban pedig neki állt társasozni a pultossal. Ez után elmentünk egy gyrosért, bevásároltunk és visszajöttünk a szállásra. Természetesen a Corfu központjába már megint nem sikerült bejutnom. Estére próbáltam felvezetni egy bulizós estét, de még egy normális kártyaparty sem jött össze.

Röviden tömören ebből állt a hetem. Jövőhétre majd igyekszem valami izgalmasabb beszámolóval érkezni! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goroganimator.blog.hu/api/trackback/id/tr685416582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása