HTML

Kezdet: A főszezon utolsó hónapja

2013.08.04. 18:21 dr.feketeleves

Elment a július is. Még 3 hónap van hátra az itt létemből és szeptembertől kezdődik a suli a legtöbb helyen, ami annyit jelent, hogy az idősebb korosztály jön majd nyaralni. Szeptember végén a nemzetközi staff javarésze is haza utazik, szóval most kell kihasználni a jó társaságot éjszakába nyúló beszélgetésekkel és ivászattal. Ez javarészt így is történt a héten.

A hétvége bulival indult. Találtam egy jó arc apukát a 3 lányával, akik folyton kártyázgattak, szóval az showkat javarészt velük töltöttem vagy az itt maradt angol társasággal. 21-ezés; römi; kamu; ezekből álltak az estéim. Szombaton az egyik görög konyhásnak névnapja volt és összegyűlt az egész staff. Én már eleve egy ivós kártyázásról kerültem oda, úgyhogy már a buli elején az asztal tetején táncoltam. Volt egy román és egy svájci lány, aki próbált rávenni, hogy mennyek velük úszni kettesben. Az egyik a szomszédos étterem medencéjébe, a másik a tengerbe invitált, majd végül a szálloda medencéjében kötöttem ki az angolokkal. 2 lány, két srác, akikből már kialakult egy pár, szóval pont nem unatkoztam én sem. Olyan fél 4 körül visszamentem egyedül a staffos asztalhoz, ahol már nem maradtak túl sokan. Dumáltunk, összepakolásztunk, aztán 5 körül már le is tudtam feküdni aludni.

Másnap kihagytam a reggelit és a napközbeni két szünetemet is alvással töltöttem. Este is úgy terveztem, hogy elmegyek korábban aludni, aztán végül leültem egy pókerpartyra a staffal. Nem sokkal később megjelentek az angol vendégek is. Utolsó estéjük volt, így az egyik lánnyal megígértette az apja, hogy fél 2 körül visszamegy a szobába. (Furcsa dolog egy 4 csillagos szállodában, de csak 1 kulcsot adnak szobánként, ami szükséges az elektronika működtetéséhez is. A lány természetesen nem ment vissza időben, az apja meg kizárta a késés után. Később az újonnan kialakult angol pár eltűnt, én meg nem akartam egyedül hagyni az angol lányt a görög konyhással, aki előző este is próbálkozott nála már, nem sok sikerrel. Aztán a buli vége az lett, hogy felelsz vagy merszezés közben megjelent a kislány maffiózó kinézetű apukája és elvitte a lányt, én meg inkább elfutottam aludni, mielőtt eszébe jut velem is dumálni. A szerelmes párt a hasonló kaliberű másik apuka pedig a strandról rángatta fel.

Hétfőn felfedeztem egy 8 éves kislányt, aki street dance-et tanul otthon. Egyből beugrott, hogy annak mekkora sikere szokott lenni a show műsorokban, ha valakit beteszünk a közönségből, főleg ha egy gyereket. Nagy nehezen kitaláltuk a teamleaderemmel, hogy milyen koreót tanítsunk be. Megtűzdeltük a táncot egyszerűbb street dance-es elemekkel, amit a kislány kb. 25 perc alatt meg is tanult. (Csak viszonyítás képen a tánchoz nem értő animátorok olyan 2 órákat töltenek el egy egyszerűbb koreó betanulásával. Én nem is próbálkozom nagyon a megtanulásukkal, mindig csak lesek a másikról). Az esti program alatt egy 13 éves német kiscsaj mondta folyton, hogy beszélgessünk, de végül pofátlanul ott hagytam az ivós asztalt, ahova beült. Igaziból csak vizet akartam magamnak szerezni, de aztán ott ragadtam egy szobába két román lánnyal, aztán nekiálltunk filmezni, amin el is aludtam. Ez alatt a szobatársam tüzet csinált a parton, ami miatt a manager visszajött a szállodába és kiszúrta, hogy a bárosok alkoholt adnak éjfél után a staffnak. Ennek az lett a következménye, hogy meg lett tiltva, hogy alkoholt adjanak ki a jövőben a dolgozóknak.

Kedden a gyerekekkel kincskeresőset játszottunk. Ez abból áll, hogy beöltözöm kalóznak, eldugjuk a kalóz kosztüm részeit a hotel területén, amit a gyerekek megtalálnak, majd a játék végén eljutnak a kincses ládához, ami egy elsősegélydoboz tele cukorral, meg lufival. A játszótéren a sapkát jól látható helyre tettem, amit a gyerekek is kiszúrtak már a teniszpályáról. Mivel mászókát kellett hozzá megmászni, hogy elérjék, így feltettünk a gyerekeknek egy kérdést, amivel csak az egyiküknek volt lehetősége megszerezni a sapkát. Végül nem sikerült neki, mert valami kedves arra járó a játék közben, ellopta a kosztümöt.

 Este lement a show. Hatalmas sikerünk volt. Teltház gyűlt össze és a legtöbben maradtak egészen a műsor végéig. A 8 éves kislány is teljesen jól megállta a helyét és én sem estem össze a hőség a street dance és capoeira szám után. A show után elkezdtem dumálni a teamleaderemmel az animációban lévő lehetőségekről. A top, akit ő ismer, havi 2700 eurót keres az all inclusive ellátás mellett 35 évesen. Ezen kívül mesélt egy pár cégről, ahol kicsit profibban meg vannak szervezve a dolgok, magasabb a fizetés és kevesebb a munka. Ezekkel a helyekkel egyedül az a baj, hogy osztrák központúak és nagyon nehéz bejutni profi képzettség nélkül (Profi tánctudás, tapasztalt sport/gyermek animátor…). Az eredeti terv amúgy egy ivós játék lett volna, de az animátor társam összeszedett egy rakat 14-16 éves teenager-t, akiknek a szülei ott sasoltak, úgyhogy arra jutottam, hogy inkább kimaradok a buliból. Miután elmentek a staffal beültünk kártyázni. Negyed 3 körül már el akartam menni aludni, úgyhogy elkezdtem elszórni a zseton készletemet. A legjobb pozícióból sikerült is negyed óra alatt kiesnem. Ez után 2 leosztás alatt a maradék 2 ember eldöntötte, hogy ki lesz a nyerő a tét nélküli játékban. Elkezdtünk beszélgetni. A társaságot egy román srác és a svájci étterem supervisor alkotta. Korábban beszélgettünk a svájci lánnyal arról, hogy a szállodába staffjából mindenki mindenkivel kavar. Kiderült az is, hogy a görögök rohadt pletykásak. A szobatársam elment a svájci lánnyal az névnapi buli után „ismerkedni”, amiről másnap a supervisor főnöke is tudott. Végül olyan 4 körül elindultunk aludni, aztán ott hagytam a román srácot a lánnyal kettesben.

Szerdán újítottam a vízilabdán is. Valahogy összegyűlt 23 ember a játékra, úgyhogy a medence rövidebb oldala már elég kevésnek tűnt, így elfoglaltuk a hotel egyetlen medencéjének ¾-ét az egyik vendég javaslatára. A játék így szerintem lényegesen unalmasabb volt, de legalább mindenki elfért. Este kifejezetten jól sikerült a beach party. Miután kifogytunk a számokból az egyik vendég kérésére tettünk be zenéket, amire elkezdett zumbázni, amit a táncolni vágyók követhettek. Továbbra is 30 ember táncolt és 150 pedig ült, mint az eddigi bulikon, de érezhetően jobb volt a hangulat. A buli után megismerkedtem a general manager lányával és barátnőivel, szóval a szabadnapomra megbeszéltünk egy találkozót. Közölte velem, hogy ha lebukunk, akkor esélyes, hogy az édes apja tesz róla, hogy ne dolgozzak tovább a szállodába.( Mivel megint késtem a blog feltöltésével, így tudom, hogy végül nem rúgtak le, de a sztorikat majd csak a következő bejegyzésben mesélem el.)Ez után átültem a vendégek asztalához. Egy jó 10 fős társaság ült össze 15 évtől felfelé, szülők nélkül. A részeg szobatársam bedobta a medencézős ötletet, ami szinte mindenkinek tetszett, úgyhogy az éjszaka közepén mentünk csobbanni. Szerencsére csak egy mérges apuka került elő, aki elvitte a két lányát aludni. A korai bulinak korai zárása volt. Kettő körül leléptünk a terepről, mielőtt valakinek eszébe jut megnézni, hogy ki bulizik a medencébe. A legviccesebb szitu egy osztrák párnál volt. A lány nem akart fürdeni és a barátját sem akarta engedni, aztán végül a kint maradók közül ő volt az első, aki beugrott a vízbe.

Így összegezve a hetet, megélve sokkal izgalmasabb volt, mint leírva, de sajnos nem tudok mindent visszaadni, meg nagyon részletekbe sem akartam belemenni. Remélem jövőhéten hasonlóan fog folytatódni a szezon és ismét hasonló beszámolóval szórakoztathatlak titeket. Jó bulit nektek is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goroganimator.blog.hu/api/trackback/id/tr225444993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása